531. Jag har gått på tre skolor

▼ VECKA 25: SKOLA - "Rödskolan"-byggnaden i Köpmanholmen och en bildsal i Nolaskolan.

Berätta om din skola.
Nu går jag ju inte i skola längre. Jag har gått på tre olika skolor i mitt liv. Min högsta utbildningsnivå är gymnasiet.
I låg- och mellanstadiet gick jag på Köpmanholmenskolan. Den ligger i Köpmanholmen och har upp till årskurs 6. En liten skola där jag trivdes och hade många kompisar, dock ingen i min egen årskurs.
I högstadiet gick jag på Bjästaskolan. Min pappa gick också där. När jag började där höll de på att bygga en ny skolbyggnad, som vi fick "flytta in i" då jag började åttan. Då bytte de även de klassiska klassnamnen A, B, C och D till färgerna Grön, Blå och Gul. Så fult. Jag tyckte om min klass, men var en outsider och hade inga vänner.
På gymnasiet gick jag Estet: Bild och Formgivning på Nolaskolan. Bästa skolupplevelsen. Hade en liten klass på drygt tio pers som jag tyckte om väldigt mycket. Flumklassen ♥ Det fanns bra lokaler att hålla till i, vi hade en stor aula, bra lärare och maten var bra.

Orkar inte skriva mer ingående än så.


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback