541. Övergivna mentalsjukhus och zombieteam

▼ VECKA 26: ÖVERNATURLIGT

Hade du vågat bo i ett övergivet mentalsjukhus över en natt?
Jag vill säga ja, men jag hade varit scared to death. Och hade fan aldrig gjort det ensam! Minst tre pers. Och jag hade förmodligen inte kunnat sova en blund. Hell to the no.

Tipsa om en bra film med övernaturliga varelser.
Kommer inte på någon annan än Harry Potter-serien just nu. Potterhead for life ♥ Eller skräckisen Sinister (2012), den är sjukt bra och creepy.


Vilka fem personer (levande, döda eller fiktiva) hade du haft med i ditt zombieteam?
› Michael Scofield från Prison Break (för att han är sjukt smart och bryr sig om människors bästa)
› Selene från Underworld-filmerna (för att vi behöver en badass fighter)
› Daniel Howell (min favorit-Youtuber, för att jag behöver någon som är mer på min egen nivå bland alla bad ass people)
› Baymax från Big Hero 6 (2014) (my own personal health care companion, känns väldigt användbart)
› Miley Cyrus (becasue Miley Cyrus, duh)


bilder via tumblr och google


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback