489. Framtidsplaner

▼ VECKA 19: FRAMTIDEN

Vilka speciella planer har du för framtiden?
Framtiden är så himla oklar. Även med planer så är den oförutsägbar. Men min speciellaste plan i nuläget är att jag ska bli mamma, om allt går som det ska. Barnet som vilar i min mage går just nu under det orginella namnet Fetus, som ju betyder foster, haha. Runt den 27 juli kommer hen ut till världen och det ska bli så spännande. Fram tills dess hoppas jag kunna njuta av sommaren, umgås med vänner och vara ute.

Om jag orkar hoppas jag kunna ha en födelsedagsfest helgen efter eller före min födelsedag (7 september). Jag säger orkar eftersom min bebis bara kommer vara runt en månad gammal. Även om det inte är någon röjarfest jag planerar, utan snarare en temamiddag, så går barnet självklart först.


Bilder via The Perfect Bucketlist


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback