440. Ingen i släkten är nykterist

▼ VECKA 12: ALKOHOL - Grillfest med släkten sommaren 2014 

Dricker du alkohol? Om ja, vad tycker din släkt om detta?
Ja, jag dricker alkohol i vanliga fall, men inte just nu (har inte druckit sedan Halloween förra året). Jag gillar både öl och vin sedan tycker jag det är kul att blanda drinkar (och dricka dem, hehe). Det blir oftast att jag dricker med Kim vid någon helg middag då och då snarare än att jag festar och super mig full. Jag tycker det mest bara är jobbigt och obehagligt att vara full, men det är kul att festa måttligt ibland. Men som sagt, i nuläget är det alkoholfritt.

Min släkt dricker också alkohol så det är inte direkt någon som tycker något om just min alkoholkonsumtion. Det finns både de som dricker mer än mig och de som dricker mindre. En sak som jag uppskattar är att det anordnats en del kusinfester nu då alla fyllt 18. Mycket roligt, oavsett om man dricker alkohol eller inte!


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback