435. Städning

▼ VECKA 11: STÄDNING

Tar du ut dina smutsiga kläder direkt i tvätten?
Eh... va?? Om jag lägger mina smutsiga kläder i tvättkorgen direkt då jag inser att de är smutsiga? Ja, det gör jag.
 
Är det viktigt att bädda sängen varje dag?
För mig är det viktigt. Jag har bäddat sängen så länge jag kan minnas. Tycker det ser så mycket trevligare ut. Sedan känns det bra om jag skulle vilja lägga mig på sängen dagtid.
 
Ge dina bästa städtips.
Ta vara på städimpulserna (dvs om du känner för att städa, gör det).
Fokusera på hur det kommer att se ut efteråt istället för röran som är NU.
Lyssna på bra musik under tiden.


Bildkälla


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback