Nytt år, ny utmaning?

Kolla, en ny 365-utmaning! Fast av Quiethell denna gång. Och ni ba, VA SKA DU VERKLIGEN GÖRA EN I ÅR IGEN???? Nej. Nja. Jo. Nej. Alltså... 1. Eftersom den är så himla lik den förra blir det lite kaka på kaka, men 2. Eftersom jag älskar fråge-listor och faktiskt har en hel blogg för det här ska jag kolla igenom frågorna och ENDAST göra det som inte var med 2014. Räknar med att det blir högst ett inlägg i veckan (i genomsnitt). Överkomligt.

Gör detta mest för mig (läs: som en nedtrappning för denna blogg för den är helt ledsen över att det blev ett så abrupt slut), mer än för att dela med mig av mina tankar, åsikter och så vidare. Så det kvittar om folk slutar kika in här. Faktiskt.


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback