387. Kändiscrusher from the past

▼ VECKA 4: BARNDOMMEN
 
Vem var din största kändiskärlek när du var yngre?

6-7 år (1999) - Westlife. Eventuellt någon medlem mer än en annan. Don't ask. Jag förstår inte heller.
11 år (2003) - Dino Jelusic. Han var med i Junior Eurovision Song Contest. Tyckte nog han var söt. Eller något.
12-13 år (2005) - Anakin Skywalker i Star Wars: Episode III - The Revenge of The Sith. Jag drömde att han kom till Ö-vik och blev kär i mig. Och att vi hade sex och alla var avundsjuka. Did not happen. Obviosuly.
15 år (2007) - Pete Wentz, bassist i Fall Out Boy. Avgudade hans klädstil och ville bli bassist pga honom.
16 år (2008) - Tom Kaulist, gitarrist i Tokio Hotel. Min största kändiscrush som tonåring. But those eyes though.

Däromkring började det spåra. Har ju haft hundratals kändiscrusher känns det som.


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback