422. Miley // Drown

▼ VECKA 9: MUSIK
 
Om du fick träffa vilken artist som helst, vem hade du velat träffa?
Om jag bara får välja bland artister och inte band skulle jag välja Miley Cyrus. She's kewl. Har ändå varit ett fan av henne (från och till) sedan 2007. Det är ganska länge.
 
Länka din favoritlåt.
Blöh. Det där med favoritlåt ändras ju från dag till dag och humör till humör. Det är omöjligt att bara ha en. Men i det stora hela skulle jag kunna säga Drown med Bring Me The Horizon. Dem lyrics for starters liksom:
 
What doesn't kill you, makes you wish you were dead
Got a hole in my soul growing deeper and deeper
And I can't take one more moment of this silence
The loneliness is haunting me
And the weight of the worlds getting harder to hold up
 
It comes in wave, I close my eyes
Hold my breath, and let it bury me
I'm not ok
And it's not alright
Won't you drag the lake and bring me home again?
 
Who will fix me now?
Dive in when I'm down?
Save me from myself
Don't let me drown
Who will make me fight?
Drag me out alive?
Save me from myself
Don't let me drown

What doesn't destroy you, leaves you broken instead
[...]

▼ Daniella 🌙 säger

far jag sno de har listorna? <3 var hittar du dem i sin helhet?

2015-02-26 ✖ 16:25:06
http://vapenbroder.blogg.se/

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback