476. Get married / Get dumped

▼ VECKA 17: FÖRHÅLLANDEN

Berätta om ditt drömbröllop.
Nu är det ju så att jag inte vill gifta mig. För något år sedan kände jag att jag ville gifta mig i framtiden (långt in i framtiden), men ju mer tiden går desto mer känner jag att det inte är något för mig.
Har såklart ändå fantiserat om mitt bröllop en del och gjorde en board på Pinterest. Jag tänkte mig att själva cermonin skulle hållas utomhus på sommaren. Drömskt och magiskt med ljusslingor i träden. Lite bohemiskt och ljust. Eller helt tvärtom. Ha cermonin på kvällen och festen dagen efter i halv-gotisk stil med detaljer i svart och vinrött och ljus i höga kandelabrar. Och så ville jag ha en burlesk-uppvisning!
Men visst skulle jag kunna ha en gotisk och en somrig, bohemisk fest utan att gifta mig.

Tipsa om en bra låt för den nydumpade.




bilder via pinterest


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback