468. Bloggning

▼ VECKA 16: BLOGGVÄRLDEN

Varför började du blogga?
Jag började blogga i slutet av februari 2009 på bloggen idawe, och då var den enda bloggen jag följde Kenzas. Jag antar att jag blev inspirerad av henne samtidigt som jag blev less på Bilddagboken (som ju heter Dayveiws nu). Jag måste erkänna att jag från början hade hopp om att bli lika stor som henne, haha. Men snart insåg jag hur mycket jag gillade det (att skriva och visa bilder) och så försvann den drömmen, det blev liksom inte längre viktigt.

Vad tycker du om bloggar som provocerar?
Jag ser ingen mening med det. Jag har nog aldrig läst en sådan blogg heller. Tycker det är mycket intressantare med bloggar som innehåller starka åsikter, livsfilosofier och så, även om jag kanske inte alltid håller med eller är insatt i just de ämnena.

Vad är ditt mål med bloggen?
Har inte direkt några specifika mål med bloggen, det är liksom bara en av många hobbys typ. För mig är bloggen ett ställe att dela med mig av händelser, saker jag gjort, tankar... Att kunna skriva av mig då och då. Och det är ju alltid kul om i alla fall någon läser, haha.


bildkälla


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback