461. Jag gillar Nintendo

▼ VECKA 15: SPEL

Vilken konsoll spelar du helst på?
Jag gillar Nintendo. Enbart Nintendo. Jag och Kim har en Came Cube, där jag spelar Mario Kart Double Dash, Mario Party 5 och The Legend of Zelda: Windwaker. Sedan gillar jag Super Mario Bros Wii och Guitar Hero till Wii. Just nu har vi brorsans Wii som inneboende, eftersom han inte vill ha det hos mamma, haha.

Jag är inte mer gamer än så. Gillar bara Mario, Zelda och Guitar Hero. Datorspel är jag inte ett dugg intresserad av.
 
Vad tycker du om LAN?
Haha, det är något jag aldrig förstått mig på. Eller jo, jag fattar att det för spelintresserade är kul att sitta och spela tillsammansmed vänner, att det blir som en gemenskap. Men för mig? Naj. I så fall träffar jag hellre en grupp människor att sitta och vara kreativ med, typ pyssla och rita.


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback