332. Juldekorationer

▼ VECKA 48: INFÖR JULEN - Deathbat-julgranskulor
 
Länka en juldekoration du gärna skulle vilja ha hemma
Jag är inte så mycket för pynt. I alla fall inte säsongspynt. Eller jo, jag gillar ju att inrednings-fantisera och så, men just nu känner jag att lägenheten inte kan ta in något mer. Allt är en enda röra. Men dessa julgranskulor med Deathbat-motiv skulle passa fint i min vita, lilla gran, hehehe.

▼ Twiggy Lundberg säger

Skulle vilja ha en vit, liten gran och dessa bollar, och om jag vore kreativ skulle jag göra en typ deathbat-krona att ha på toppen. sjukt coolt!

Svar: Samma här! Jag har en vit 150 cm lång gran, och helsvarta glaskulor + svarta glittriga döskallar så dessa skulle vara assnygga till! Idén om Deathbat-kronan lät sjukt nice! Frågan bara hur man skulle göra en...
Ida ☯ the sky under the sea

2014-11-28 ✖ 19:46:15
http://shadowoftheday.blogg.se/

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback