321. Popcorn på bio

▼ VECKA 47: GODSAKER

Vad äter du på när du går på bio?
Åhååååå, popcorn all the way! Jag älskar popcorn av hela mitt hjärta! Ni vet inte hur mycket jag älskar popcorn. Popcooooooorn! Men vi gör inte popcorn hemma så ofta längre sedan vi slutade med micropopcorn (limmet som försluter påsen är giftigt och "smittar" av sig på popcornen då de micras).

På tal om bio och popcorn. På onsdagkväll ska jag och Kim gå och se The Hunger Games: Mockingjay Part 1 på bio och jag längtar såååååååååå mycket. Veckans höjdpunkt. Har planerat mitt bio-godis i minsta detalj, hehe. Stor popcorn, Marabou's choklad med rostad majs samt kolsyrat vatten. Blir helt glad i kroppen då jag tänker på det. What the fuck, haha.


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback