318. Presenter

▼ VECKA 46: FÖRHÅLLANDEN
 
Tipsa om en bra present att överraska sin partner med bara för att
Något personligt. Något som är speciellt för just den personen. Snappa upp något hen säger, t.ex "Åh, jag är så less på den här kudden, den är gammal och alldeles klumpig" och överraska med en ny kudde. Just det här exemplet hände mig, fast med mamma. Fick en ny kudde i födelsedagspresent en vecka senare. Jag ba "Whaaaat, vad bra! Hur visste du att jag ville ha en ny kudde?", hahah.

Vardagsgrejer är väldigt underskattade. Om det oftast är den andra som lagar mat, eller om hen slutar sent, kan man överraska med någon god maträtt då hen kommer hem. Eller bara köpa en godsak som du vet att partnern tycker om, och skriva en liten fin note. Referera till något som är "ni". Kortet på bilden gav jag till Kim på Valentine's Day och texten är en omskrivning av en textrad ur låten Crucify Me med Bring Me The Horizon.

▼ Ida säger

Håller med, så härligt när det är sådär oväntat och enkelt.
Himla fint kort du har gjort!

Svar: Ja! Tack :)
Ida ☯ the sky under the sea

2014-11-14 ✖ 20:43:55
http://idreaido.blogg.se

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback