313. Jag är bra

▼ VECKA 45: RANDOM - Berget ovanför oss i onsdags
 
5 stunder då du känt dig bra under vecka 45
› Efter varje "träningspass". Har promenerat, joggat och träningscyklat. Trots att det kom snö och is.
› Då jag hållit mig borta från onyttigheter (dvs ingen läsk, chips, godis, strips osv) fram till fredagskvällen. Det är min nya regel. Godisfri till helgen / fem dagar i veckan.
› När jag pysslat med min nya dagbok / smash book.
› Under fredagskvällen då brorsan var här. Vi åt god middag (med mango-jalapeño-sås) och såg 22 Jump Street (2014).
› Då jag köpte en julklapp till Kim.


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback