309. Bättre förr

▼ VECKA 45: RANDOM - A long time ago

Var det bättre förr? 
Nej. Fast ja. Barn lekte och hade fantasi, och hadeinte ens tankarna på smartphones, appar och likes. Men klädmodet var rätt fult i sin helhet, och tänk så många bra låtar som inte ännu skrivits. Sedan livet. Mitt liv.

Jag vet att det är farligt att tänka så, men jag är redan där. Jag vet att jag var dummare då, men jag var smalare. Jag vet att jag hade skevare tänder då, men jag hade tiden framför mig. Jag vet att jag var flera gånger kräsnare då det kom till mat, men jag trodde i alla fall på mina drömmar. Jag vet att jag hade mycket kassare musiksmak då, men jag var i alla fall mer mentalt stabil.

Men i det stora hela har historien och nuet både för- och nackdelar. Något var bättre då, medan någonting annat funkar bättre nu.


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback