308. Arin Ilejay

▼ VECKA 45: RANDOM
 
Har du träffat någon kändis?
Ingen superstar direkt. Mest bara Sverige-kändisar som artister från Idol (typ Johan Palm, Måns Zelmerlöw) och E-Type. LOL.

Den mest kända (och bästa) jag träffat är Arin Ilejay som är trummis i mitt absoluta favoritband Avenged Sevenfold. Det var dagen efter konserten i Göteborg i somras och jag skulle precis gå till tågstationen för att lämna Göteborg, då såg jag honom komma ut från hotellet de bodde på tillsammans med sin fru. Han var jätte-down-to-earth och trevlig medan jag inte visste hur jag skulle kunna få fram ett enda ord (socially awkward and so on)... Han kände i alla fall igen mig från konserten (eftersom jag stått längst fram) och sa att han hade försökt kasta en trumpinne till mig (men han som stod bredvid mig hade fångat den istället). Jag sa att jag var helnöjd med konserten, att det var den bästa konserten jag varit på (no lies, kan fortfarande få energirus bara jag tänker på den) och att jag tyckte han gjorde ett bra jobb som trummis (den förra dog 2009 och det tog verkligen hårt på både bandet och fansen). Kunde tyvärr inte stanna så mycket längre utan att missa tåget, annars kanske jag fått träffa någon av de andra bandmedlemmarna också. I will never know.

Har velat träffa Arin sedan han blev medlem i bandet 2011, så det var verkligen hur kul som helst. Kan även hända att han varit min största kändiscrush sedan dess också. Nu återstår bara resten av Avenged Sevenfold, kärn-medlemmarna.

▼ Twiggy Lundberg säger

Åh, jag får rysningar bara jag läser och tänker tillbaka på den tiden i göteborg och den konserten. Det blir svårslaget...!

Svar: Ja eller hur! Årets bästa! :'D
Ida ☯ the sky under the sea

2014-11-05 ✖ 11:01:02
http://shadowoftheday.blogg.se/

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback