14. Biooooooo

▼ VECKA 3: FILM

Ser du helst på film hemma eller på bio?
Bio!!! Inklusive en massa popcorn! Tycker att filmer oftast blir bättre på bio, det blir liksom en helt annan upplevelse. Dessutom är det inte lika lätt att man börjar fokusera på annat. Det är därför jag älskar att gå på Filmstudio U här i Örnsköldsvik, de visar en bunt filmer varje höst/vår för inga pengar alls. Dessutom kan man vinna filmen efteråt. Har vunnit både Lords of Dogtown på DVD och The Place Beyond The Pines på Blu-Ray.
Brukar dock oftast välja bort drama/komedi/romantik och satsa på action/äventyr/fantasy/sci-fi då jag går på bio. Det värsta är att nästan alla sånna filmer har 3D nuförtiden. Alltså 3D i all ära, men glasögonen! Efter halva filmen stör jag mig så sjukt mycket på hur de ligger mot näsan att jag måste sitta och hålla i dem framför ögonen.

Random fact! Har varit på bio i fem olika städer. Örnsköldsvik, Umeå, Stockholm, Skellefteå och London.


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback