9. Tidsmaskin

▼ VECKA 2: BARNDOMMEN - Självporträtt från 2008.

Om du fick chansen att gå tillbaka till att vara barn igen, skulle du ta den?
Nej. Än hur kul och enkelt och bra det var att vara barn. Däremot skulle jag inte ha något emot att bli 12 år igen, in disguise, som någon annan. Bli vän med mig och leda mig i rätt rikting så jag slipper sitta och hata mitt förflutna på en så besatt nivå jag gjort det senaste året. Ge mig den hjälp, vänskap och kärlek jag behövde men aldrig fick under hela min tonårstid. Jag vet att om man ändrar minsta lilla i det förflutna (om det nu var möjligt) så skulle allt som är nu också se annorlunda ut, men in all honestness så tror jag inte att det skulle bli värre någonstans.


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback