5. Bucketlist

▼ VECKA 1: 2013 / 2014

5 saker du vill göra under 2014

1. Det finns en sak som jag i princip vill mest i hela världen just nu och det är bara en enda person som vet och så ska det förbli. Om det slår in kanske det inte måste vara hemligt längre. Men bara kanske.

2. Jag vill sätta mig på ett flygplan för att landa i ett annat land igen. Besökte länder utanför Skandinavien för första gången år 2013, innan hade jag bara varit i Danmark som 11-åring. England och USA, check! Besökte även Norge. I år vill jag se fler hörn av världen. Åker mer än gärna till USA igen också, för de Förenta Staterna är ett big ass land där det finns mycket att se.

3. Läsa Hunger Games-triologin innan första delen av Mockingjay kommer på bio.

4. Jag vet verkligen inte hur jag ska formulera mig på annat sätt än "Påbörja min karriär". Hahah lol pfffft. Plugga, jobba, plugga, jobba. Ta mig i kragen och påbörja mitt liv helt enkelt.

5. Göra en film eller två. Det var så himla längesedan jag filmade något vettigt som man faktiskt kan göra något av. Menar självklart ingen långfilm med värsta produktionsbolaget (inte för att jag skulle banga det heller), utan egengjorda kortfilmer. Sånna som platsar på Youtube. Det skulle vara fint att äntligen få förverkliga mina idéer som legat och grott i mitt huvud alldeles för länge nu.

▼ Twiggy Lundberg säger

Jaa gör film :D!
Undrar vad den första grejen är, vi får hoppas det slår in så att man får veta! :)

Svar: Jaaaa, hoppas verkligen jag tar tummen ur nångång och fixar nåt kul! :) Hihihihih. Jag tror du inte kommer bli så excited över det tbh.
Ida ☯ the sky under the sea

2014-01-06 ✖ 00:52:21
http://shadowoftheday.blogg.se/
▼ Frida säger

Åh jag älskar att resa, har själv en låååång lista på alla länder och städer jag vill besöka!

2014-01-10 ✖ 14:50:14
http://www.fridalahti.devote.se

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback