57. Städning hemma

▼ VECKA 9: STÄDNING

Vem är det som städar hemma hos dig?
Inte Lord James (katten) i alla fall. Jag skulle säga 60% jag och 40% min sambo Kim. Egentligen vill jag att min procent ska vara ännu högre, och det kanske den också är. Tycker det är rättvist eftersom jag är arbetslös och han lagar all mat (jag knappt kan steka köttbullar). Brukar diska då han lagar middag, men oftast ser jag till att diska innan han kommer hem. Dammsugar alldeles för sällan, speciellt för att ha katt. Han hårar som en, ja, som en katt.

▼ Ida säger

Haha, klockren gif! :D
Jag har det nog rätt så likt som dig, men Tuomas brukar nog få diska en hel del han också, haha.

Svar: Haha jao! Nästan så man själv reagerar vid ordet städning, haha. - - - Okej! Jag tar på mig diskningen eftersom jag inte lagar mat. Skulle få dåligt samvete annars x)
Ida ☯ the sky under the sea

2014-02-26 ✖ 19:01:22
http://aidu.blogg.se/
▼ Liie säger

Haha jag kan knappt steka köttbullar heller och det är också en av anledningarna till att jag tar på mig i princip all städning, för jag lagar ALDRIG mat så det känns mer rättvist om han slipper städa då :)

Svar: Precis så jag känner också :)
Ida ☯ the sky under the sea

2014-03-01 ✖ 01:52:12
http://heyli.blogg.se/

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback