363 & 364. Nyårsafton

▼ VECKA 1: NYÅR

Hur ska du fira nyår?
Sola och bada, dricka piña colada! Haha, just kidding. Well, obviously så är detta inlägg tidsinställt (skrev alltså detta i oktober) så jag vet inte riktigt mer än att jag kommer att befinna mig i Hua Hin i Thailiand. Jag föreställer mig att det kommer vara varmt, så det blir nog något dopp i poolen, och sedan lite festligheter framåt kvällen. Mer än så kan jag inte riktigt föreställa mig. OMG! So exiting! Jag har aldrig varit i Asien förut!

Vilken är din inställning till fyrverkerier?
Jag älskar fyrverkerier. Visionellt. Det är festligt och vackert. Men sedan finns det nog bara nackdelar, och de nackdelarna har jag inte insett förrän på senare år (förutom att det är dyrt). Eftersom många är onyktra på Nyårsafton leder fyrverkerier till många olyckor. Sedan är det synd att de skrämmer upp så många djur.


Bildkällor: 1 / 2


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback