358. Julafton

▼ VECKA 52: JULEN - Jag och Kim förra julafton

Hur firar du jul i år?
Ni menar julafton? I år befinner jag mig i Bangkok med min beau Kim, hans familj och vänner till familjen. Kewl. Åkte hit i måndags och blir borta i tre veckor. Jag gillar julen och julafton väldigt mycket. Tycker det hela är så himla mysigt. Allt gott att äta (hatar julmaten, men hallå, vörtbrödet och aladdin-asken är ju lovely t.ex), tända ljus och bara massa myspys i vintermörkret. Men jag har firat jul så 21 gånger, så den 22:a får gärna vara annorlunda. Det känns kul att få uppleva julen i en annan kontinent liksom, i en storstad dessutom. Det blir ett helt annat klimat, helt annan omgivning och damn, vad blir det till middag?! Pretty exiting.


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback