349 & 350. Försäkringar + lösenord

▼ VECKA 51: SKYDD
 
Vad tycker du om försäkringar och har du utnyttjat en försäkring någon gång?
Jag tycker att det är bra att de finns. Är dock inte så insatt i ämnet, hehehe. Men eftersom jag inte vet om jag utnyttjat en har jag förmodligen inte det heller.
 
När du loggar in på ett konto på internet, ber du människor som står bakom att titta bort när du skriver in ditt lösenord?
Nej. Jag tycker att det är självklartatt man inte ska kolla, även fast jag själv inte skulle hinna med att se vad personen i fråga har för lösenord om jag faktiskt skulle kolla.


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback