338 & 339. Reflexer och vantar

▼ VECKA 49: VINTERN
 
Om man som bilförare möter dig som gångtrafikant i vintermörkret, kan man räkna med att se dig eller har du inga reflexer?
Jag har en på jackfickan (enda synliga stället jag kan fästa den) och jag hoppas att den syns. Jag brukar vilja ha en "snärtreflex" runt benet också, men jag är ju så himla bra på att glömma den.
 
Tipsa om ett vinterplagg som du rekommenderar
VANTAR! Tumvantar. För att förfrysa händerna är vidrigt. Kan inte leva utan vantar. Om jag går hemifrån utan vantar en kall dag och måste vara ute börjar jag grina. Blir på lika dåligt humör av att frysa om händerna som då jag är hungrig.

▼ Twiggy Lundberg säger

Tack för påminnelsen, måste köpa riktiga vinterhandskar nu att ha på jobbet (Y)

Svar: No problem! Det värsta är ju verkligen att frysa rejält om händerna D:
Ida ☯ the sky under the sea

2014-12-07 ✖ 23:32:39
http://shadowoftheday.blogg.se/

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback