337. Snöhus

▼ VECKA 49: VINTERN - Februari 2009
 
Har du byggt något av snö någon gång som du var (eller fortfarande är) extra stolt över?
Har aldrig riktigt gjort någon sorts skulptur mer än en och annan skev snögubbe. De fina snöbyggarminnen jag har är av alla snökojor och -hus som liten. Då man tog snöbumlingar som blivit av plogningen och använde dem som byggklossar till en fasad på ca 1 meter i höjd. Stolt vet jag inte om jag är, men jag blir glad då jag tänker på det. Har gjort en och annan snögrotta med, men dem blir jag bara nojig av. Tänk om de rasat ihop då man var i dem!


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback