95. Våren

▼ VECKA 14: VÅREN

Hiss & Diss - Våren

BLÄ
› Hundbajs.
› Det brukar lukta surt då snön smälter. Eller så bodde jag bara på ett konstigt ställe förut?
› Innan grönskan och vårblommorna är allt så himla fult. Allt är liksom bara grått. Självklart har jag det estetiska i åtanke, jag tycker om att fota.
› Isen smälter, men gruset ligger kvar.

BRA
› Ljusare tider.
› Sakta men säkert blir Sverige varmare.
› Jag känner mig enormt mer sugen på att vara utomhus frivilligt. Solen skiner, glada miner!
› Regn. Så himla mysigt.
› Att plocka fram cykeln. Vägrar att cykla i snö och is. Är nog rädd att ramla som det är.
› Man kan börja strippa av kläderna. Mitt favoritplagg är shorts, så ni fattar va?


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback