212. Hahahahaha

▼ VECKA 31: PINSAMT
 
Om någon gör något pinsamt, låtsas du som ingenting för att personen ska slippa skämmas eller retas du? 
Öh, beror nog på vem och vad. Trillar någon skrattar jag, känner jag att ett skratt behövs för att "loose the tention" skrattar jag, går det inte att låta bli att skratta, skrattar jag definitivt. Hahah. Men får jag bara säga en sak! Om man råkar fisa bland sina vänner är det så himla jobbigt om de låtsas som inget för det blir himla obekväm stämning då. Som om det är fel att fisa. Please laugh. Pinsamma saker blir så mycket enklare att hantera om man skrattar. Om man inte är själv och blir utstirrad. Då är det en helt annat grej. Kul att bli utskrattad liksom.


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback