379. Lite shopping

▼ VECKA 3: SHOPPING 
 
Hur ofta shoppar du per månad och hur många kronor ligger en shoppingrunda på?
Jag shoppar mest bara förbrukningsvaror. Limstift, Neutrogena (ansiktsvård), base- och top coat (nagellack), ögonbrynspenna, deo... Jag impulsshoppar väldigt sällan. Får ångest om jag gör det. Måste alltid gå från butiken en stund eller vänta några dagar innan jag slår till. Utom då det kommer till trosor. Älskar då H&M har underklädesrea, då brukar jag leta reda på de finaste och köpa minst tre.
En vanlig shoppingrunda ligger väl på kanske 300-500 kronor, men de sker inte ofta alls. Är svårt att säga hur mycket jag gör av med per månad. Har ca noll inkomst just nu så atte...
 
Skulle du överleva en "vit månad" där du inte får köpa något annat än mat?
Japp. Jag får väldigt ofta habegär och känner "JAG MÅSTE HA DETTA NUUU ANNARS DÖR JAG" men köper saken i fråga 1 gång av 100. Känns som att hela januari, och mer därtill kommer bli en sådan "vit" månad, om vi bortser från Thailand.


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback