325. Jordnötssmör med... nachos?

▼ VECKA 47: GODSAKER
 
Tipsa om två saker som man kanske inte förväntar sig är goda tillsammans men som är det
För tre år sedan var jag desperat efter något onyttigt, eftersom jag försökt svälta mig själv och typ levde på morötter och havregryn med mjölk (verkligen ingen bra idé). Tror min kropp skrek efter fett. Då åt jag tortillachips med chilismak dippade i eh, jordnötssmör. Tyckte det var en skitbra kombo. Då. Vet inte om jag fortfarande håller med. Kanske ska gå och testa...

Annars kan man alltid rosta lussebullar, skärna dem mitt itu och bre smör på. Man måste dela dem för att det funkar dåligt att bre på den blanka ytan lussebullar har. Världens godaste.

▼ Twiggy Lundberg säger

Haha, jag tror då att det är goare med nachos än på macka iallafall! Jag blev fruktansvärt sugen på nachos nu... Nomnom

Svar: Njaaaa, jämnjävligt haha. Jordnötssmör bidrar liksom inte till någon saftighet på mackor :( Får fortsätta leta efter det perfekta användningsområdet för jordnötssmör ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2014-11-21 ✖ 23:40:58
http://shadowoftheday.blogg.se/

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback