306. Mer hobbys

▼ VECKA 44: HOBBYS - En t-shirt till min bror samt några ur sista generationen klippdockor
 
5 hobbys du haft genom åren
› Klippdockor. Jag och min kusin gjorde flera generationer klippdockor med hundratals kläder mellan 2003 och 2009.
› Dagböcker. 2009 bestämde jag mig för att göra mina dagböcker mer personliga och kreativa. Har slängt de tre första, men håller fortfarande på (har bara ett ofrivilligt uppehåll just nu).
› Schablontryck. 2011 fick jag dille på att trycka egna tröjor.
› Nagellack. Från att ha stått och beundrat skimret i nagellacksflaskorna inne på Kicks till att faktiskt bry sig om att måla naglarna snyggt. Det tog ända till efter studenten innan jag började unna mig finare märken, fler nagellack och faktiskt bli helt okej på det.
› Dagdrömmar. Det kanske inte är någon hobby, I know, men ända sedan jag var liten har jag ägnat mig åt att fantisera ihop ett bättre liv. Ofta med övernaturliga inlslag eftersom det vägrar existera IRL. Hatar att allt är så mycket bättre i fantasin. ♫ I built up a world of magic, 'cause my real life i tragic ♫


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback