Gaj & Partaj med Sicksack



 
En kväll i höstas fotade jag 1. Första gången med manuella inställningar (because I've been a lazy ass), 2. För första gången i RAW (för palla ha RAW-filer assow), och 3. För första gången en konsert (med en systemkamera och som fotograf vill säga). Och jag måste säga att 1. Det var inte så svårt som jag trodde, 2. Hur underbart som helst med RAW ju (fotade dock i .jpeg mot slutet för att spara minne), och 3. Det var skoj!

Mina och Kims kompisar har ett cover-band som heter Sicksack, och som en hyllning till Pistvakt fixade de ihop showen Gaj & Partaj där de spelar massa Pistvakt-covers. Befinner du dig i norrland kan du få avnjuta den i både januari, februari och mars på olika orter.
Länkar till deras Facebook-sida här: Sicksackband




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback