12 mm

 
Min lilla samling pluggar och tunnlar. 12 mm och färdigtöjd. De superfina från UK Custom Plugs längst ner till höger är tyvärr bara 10 mm. Det var den minsta storleken som fanns, ville egentligen inte ha större än 6 mm förrän jag såg dem. Och nu står jag här med det dubbla, redo att låta min plugg-samling växa ♥

Allt (ej rosen och ugglan) kommer från crazy-factory. Det första paret samt döskallen är BikBok-örhängen jag satt på vanliga svarta pluggar och The Devil Wears Prada-logon har jag målat över en vanlig triangel.



▾ Sofie säger:

Åhååå så najs!!!!

2013-10-17 ✖ 18:47:26
http://missmusicnonstop.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback