272. Höst-tv

▼ VECKA 40: HÖST

Spenderar du mycket tid framför tvn på hösten?
Jag ser inte på tv. Jag ser inte ens på Idol längre. Men jag spenderar mycket tid framför datorn. Youtube, tv-serier, filmer, bloggar. Och det spelar inte direkt någon roll vilken årstid det är, jag sitter ändå vid datorn mycket. Bara på sommaren det blir lite mindre.

▼ Twiggy Lundberg säger

Har du nåt tips på nån bra Youtuber? Är som trött på de jag har ^^

Svar: Haha, jag vet inte. Vad gillar du ens att se på? Men jag gillar AmazingPhil, danisnotonfire, PewDiePie, React (de har en egen channel nu med extra features), sWooZie, Simon Lussetti, Smosh (fast de är rätt lame, haha), Tyler Oakley, Honest Trailers (av Screen Junkies), Corridor Digital... Yeah, haha. Danisnotinfire är iaf min favvo<3
Ida ☯ the sky under the sea

2014-09-29 ✖ 19:07:32
http://shadowoftheday.blogg.se/
▼ Twiggy Lundberg säger

SV: Jag gillar väldigt blandade kanaler faktiskt, men jag ska kolla in dessa :)

Svar: Du får gärna ge mig tips med, även om du är trött på dem kanske någon faller mig i smaken :D
Ida ☯ the sky under the sea

2014-09-30 ✖ 20:02:49
http://shadowoftheday.blogg.se/

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback