180. Sevärdheter

▼ VECKA 26: DIN STAD

5 saker värda att se/göra i din stad om man är på besök
› Antar att badhuset, som heter Paradiset, är givet. Jag tycker det är rätt kul som vuxen, trots att det garanterat var roligare som barn. Finns massa vattenrutchkanor och så.
› Är det sommar och bra väder tycker jag att man ska ut i naturen. Om man har lust att åka några mil är det kul att klättra i Skule. Eller gå Högakustenleden. Gå till Slåttdalsskrevan.
› Ännu en sommargrej men... Besök öarna häromkring. Trysunda och Ulvön är väl de största.
› Det finns en strutsfarm i Gerdal. STRUTSAR!
› Vill man gå ut på krogen tycker jag att Merry Can är bäst. Finns också lite shopping, men det är typ standard. Café UH är mysigt.


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback