179. I staden där jag bor

▼ VECKA 26: DIN STAD

Hiss & Diss - Önrsköldsvik

Blä.
› Det är skitlångt och dyrt att åka till Stockholm, vilket jag gärna gör några gånger per år för att gå på konsert.
› Jag vantrivs för det mesta.
› Dåligt filmutbud på biografen.
› Tråkig stad under hösten, vintern och våren. Lyckas sällan hitta på något kul då.
› Dåligt med jobb inom branchen jag är som mest intresserad (fast det känns också som något bra, för då blir jag mer eller mindre tvingad till att flytta).
› Känns svårt att lära känna nytt folk.

Bra.
› Hyrorna är inte lika dyra som i storstäder.
› Det är mysigt på sommaren.
› Nära till naturen.
› Att det är en kuststad.
› Den kunde faktiskt ha varit mindre och döare.
› Merry Can.


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback