30. Blogg.se vs Tumblr

▼ VECKA 5: SOCIALA MEDIER

Om du bara fick välja ett socialt medium att vara på, vilket skulle det bli?
Det blir en svår kamp mellan bloggen och tumblr. Bloggen för att det är det mest kreativa jag har på internet. Kan skriva av mig på ett annat sätt än min privata dagbok, lägg upp inspiration, tankar, bilder, kollage samt fixa fint med designen. Tumblr för att det är min flykt från verkligheten. Mår jag dåligt, känner jag mig deppig, ja, då går jag dit. Vackra bilder blandat med inspiration och humor får mig 98% av fallen på bättre tankar igen.

Mitt slutliga val faller nog på tumblr ändå. Tumblr är en microblogg-platform, så möjligheten att fortsätta blogga n ä s t a n som vanligt finns. Det är internationellt och även ett perfekt ställe att samla inspiration på.


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback