348. Fester

▼ VECKA 50: ALKOHOL
 
5 fester du aldrig vill glömma
Känns som att jag aldrig har varit på en fest som är så epic att jag aldrig vill glömma den. Fester är så överskattat! But alrighty then, utan inbördes ordning:

› Festen kvällen efter mösspåtagningen. Vi var hos Anton Hörnfeldt och förade och det var skitkul. Fast på krogen blev jag alldeles för full och hånglade med en kompis (fett random).
 
› Hösten 2011 var jag och Izabell på Rock On The Hill. Ett av banden som spelade var Itchy Daze från Gävle-typ. Vi (och några till) följde med dem till deras hotell och efterfestade och det var skittrevligt.
 
› Sista kvällen på Download Festival 2013. Nämnde den häromdagen, och den innefattar även lite dåliga minnen som ger mig ångest, men den får vara med ändå. Jag reste dit sjäv, men i slutändan hade jag ändå funnit ett fint gäng att umgås med. Två killar från Norge och sju pers från olika hörn av England.
 
› När Twiggy var hos mig i början av förra sommaren. Vi började hemma hos oss, sedan drog vi till Merry Can. Vi blev bjudna på kebabtallrik av några skumma snubbar efteråt. De ville att vi skulle hänga med dem på efterfest, och vi ba "Okej", men så gjorde vi inte det :PPppPPppp
 
› Två dagar innan ovanstående händelse fick jag en spontan-invite till något fest-aktigt med Izabell, Linnea och Lina. Vi började dricka Midori-drinkar vid fyra-fem, gick till örnparken framåt kvällen, sedan satt jag helt plötsligt på Merry Can och delade på nån köttbiff med Linnea och Max. Vi var kvar på Merry Can resten av kvällen. Max också, fast han var minderårig. Oops. Det var kul i alla fall.

▼ Twiggy Lundberg säger

<3

2014-12-15 ✖ 00:14:03
http://shadowoftheday.blogg.se/

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback