211. Shit va pin

▼ VECKA 31: PINSAMT

Vad är det pinsammaste som hänt dig?
Öh. Jag vet inte. Det pinsammaste har inte hänt än. Det pinsamma som har hänt mig bryr jag mig inte direkt om längre. Men kan berätta om något jag tyckte var skitpinsamt då jag var liten, kanske var 10 år.

Så, jag hatade att beställa mat ute eller prata med expediter förut. Tycker fortfarande att det kan vara rätt jobbigt, men man måste ju liksom. I alla fall, jag var på Sibylla och hon frågade något om krydda. Och jag svarade:
"PromFITTkrydda"
Jag ville dö. Jag sa liksom inte saker som fitta. Hahahahaah. Tycker det är askul nu, dock. Ska börja säga promfittkrydda.

▼ Twiggy Lundberg säger

HAHAHAHAHA XD

2014-08-03 ✖ 21:15:27
http://shadowoftheday.blogg.se/

Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback