210. Expert på att rondna

▼ VECKA 31: PINSAMT

Är du sån som har lätt för att skämmas?
Öh. Ja. Jag har socialfobi och vet ibland inte hur jag ska bete mig i sociala sammanhang om jag inte känner personerna bra. Ofta då jag tänker på saker jag sagt så kan jag känna "Oh no fuck, varför sa jag så?", medan andra inte såg det som något märkvärdigt alls och säkert glömt det direkt. Till exempel då jag träffade Arin Ilejay och då jag blev intervjuad till Avenged Sevenfold's live-dvd. Vet inte hur många gånger jag analyserade allt jag sa och inte sa och hur jag betedde mig, och tänkt att de måste tyckt att jag var fett weird.

Sedan blir jag jättelätt röd. Inte när jag tycker att saker är pinsamma, utan då jag borde tycka att saker är pinsamma. Och det är i sig pinsamt. Att andra tror att jag skäms när jag egentligen inte gör det. Det hände på dansen i skolan en gång. Läraren använde mig som försökskanin och jag fattade inte riktigt hur jag skulle göra. Kände hur jag började rodna, och alla andra såg ut att tänka "Stackarn, så awkward" medan jag egentligen bara kände IDGAF! Men jag är för socially awkward för att kunna visa att jag ofta har en I-don't-care-attityd. Har fått höra många gånger att jag är rätt svår att läsa av, haha.


Lämna en kommentar!
Det är okej att ha egena åsikter, även om DU HAR FEEEEEEL!
Och till alla som känner för att vara taskiga: buy a cat & GTFO.

Jag heter:
Spara?

E-mail:


Min blogg:


Kommentar:


Trackback