Jag slutade skolan och fyllde år

 
Fredagen den 7 september: Jag slutade skolan och fyllde år på samma dag! 

Så förmiddagen spenderades i Umeå och på Movant. Gjorde inte mycket mer än att städa ur mitt skåp. De flesta från min "klass" har varit på praktik större delen av året, men just i fredags råkade Caisa och Hannes vara i skolan för en kurs, så jag fick chansen att säga hej då till dem. Förutom Vanessa är de väl de som jag lärt känna bäst av alla i min klass.

På kvällen bjöd vi på tacos och fika (äppelpaj med äpplen från trädgården bland annat), och jag fick den rosa hoodien av mamma (plus lite annat smått och gott).

Så. Nu är jag 26 år. Närmare 30 än 20. I don't mind. De flesta som inte känner mig tror ändå att jag är 22.




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback