Veckans bästa dag

 
Min bästa vän Twiggy bor i Norrland igen, vilket gör våra hem bra mycket närmare varann. Men med våra dryga jobbscheman och tighta ekonomier är det ändå inte bara att ses. Men vi lyckades planera in en heldag i Umeå tillsammans i tisdags. Vi möttes på mitten helt enkelt.
 
Vi gick på stan och kikade (habegär habegär habegär), fikade på Espresso House (när vi insåg att Pinchos inte öppnade förrän 16), snackade massa skit (dvs om allt och inget), och sedan åt vi då på Pinchos och det var mums mums mums. Bästa dagen denna vecka.
 
Nu har jag precis avklarat första stängningspasset av tre denna helg. Är redan less, haha. Har faktiskt inte varit ledig en hel helg sedan början av oktober. Kim och jag jobbar om varandra så ofta att det nästan känns som att jag bor själv. Det suger.




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback