♥ Ivys 3-årsdag ♥

 
♥ 12 & 13 juli 2018 ♥

Eftersom det blivit så trångt hemma hos oss föregående födelsedagar bestämde jag mig för att dela upp firandet av Ivys 3-årsdag. Dagen innan Ivys födelsedag hade vi några gäster mitt på dagen (min mamma, en kompis till mig och en kompis till Kim), och några gäster på kvällen (min kusin med familj, samt ett par kompisar till mig). Och självklart skulle hon ha favoritklänningen från förra året. Den har ju både glass, hamburgare och godis på sig!
Dagen därpå, på Ivys födelsedag, åkte vi ut till Ivys farmor och farfars stuga och firade med Kims släkt med grillning.



▾ Anonym säger:

Grattis i efterskott Ivy <3
- Anna Röd/ www.annarod.se

2018-11-10 ✖ 15:43:51

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback