Antingen eller

Photo: Jason Lee

Hittade en kul antingen-eller-lista hos missbabypeaches

Inkluderar mina motiveringar för att göra inlägget mer personligt.

Välja året du dör | Välja hur du kommer att avlida?
- Känns som att det är mer stress i att veta när en kommer dö än hur.

Ha gratis Apple produkter för resten av ditt liv | Ha gratis Wi-Fi vart du än går?
- Jag har en iPhone, men om jag ska vara ärlig är jag inget större fan av Apple.Wi-Fi tho...

Fullfölja din största dröm | Ta tillbaka det som du ångrar allra mest i livet?
- Det finns inget i mitt liv som jag ångrar tillräckligt mycket för att jag ska välja bort min högsta dröm för att få det ogjort?! I only regret things I didn't do. Det finns inget att ta tillbaka. Allt som varit har gjort mig till den jag är idag. Klyshigt, men sant.

Kunna läsa andras tankar | Kunna förflytta dig lika snabbt som ljuset?
- Att kunna läsa tankar känns bara obehagligt. Jag tror inte jag har psyket för det. Vara supersnabb känns mer användbart. Nästan som att teleportera sig.

Ha presentkort värda fem miljoner kronor | Ha två miljoner kronor som rena pengar?
- Jag vet att det finns presentkort till det mesta, men det känns ändå väldigt begränsat och väldigt köp-köp-köp.

Vara bästa kompis med din favoritkändis | Dejta din kändis-crush i två år?
- Denna var svår. Grejen är att jag har så himla många kändis-crusher, då är lättare att bara bestämma att Miley Cyrus är min nya BFF.


So sexy! Bildkälla

Gratis bensin i 25 år | Äga din drömbil?

- Egentligen är gratis bensin rimligare då jag kan ta över tankningen till alla bilar i min närhet, men jag är mitt uppe i en skilsmässa mellan mig och min första bil (och vårt förhållande var inte bra) och att hitta en ny bil är bara så himla tråkigt. Så mycket saker som ska stämma. Pris, ort, skick, milantal... UGH! Då är det så mycket lättare att bara ta drömbilen. Just nu är jag helt nere i Toyota C-HR. Uuuuuuuhhhh, så het. Orkar inte.

Vara osynlig | Se in i framtiden?
- Ugh, tror inte att jag skulle må bra av att kunna se in i framtiden. Man ska inte veta, that's the point. 


Fortsätta ditt liv | Börja om från början?
- En del av mig vill börja om (om jag får behålla kunskap och minnen från detta liv), men jag är alldeles för lat för att behöva göra om allt igen. Lära sig gå. Inte kunna engelska. Behöva äta alla äckliga skolluncher och dra ut tänder igen? Nej tack!

Spela basket i klackskor | Fotboll med rullskridskor?
- Dels för att basket är roligare (vill jag minnas från alla jobbiga idrottslektioner), och dels för att jag inte litar på mig själv i ett par skor med hjul. Hell nah.

Kunna kommunicera med djur | Kunna prata och förstå alla språk i hela världen?
- Att kunna språk är hett. Att få den kunskapen bara sådär skulle vara guld värt. Oh, the possibilities! Detta är lätt topp tre i superkrafter-jag-vill-ha.





Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback