Inglot AMC Pure Pigment eyeshadow


Inglot AMC Pure Pigment eyeshadow, #22 & #86
 
Titta på dessa fina som jag klickade hem i somras! Underbara vackra multichromes. Ohhhhhhhhh. Nr 22 är ljust lila och skiftar i guld-ish, medan Nr 86 är roströd och skiftar i rosa. Wooooow.

Mitt intresse för smink har gått upp och ner genom åren (när jag var 16 ville jag faktiskt bli make-up-artist, men var för snål för att köpa massa dyrt smink), och just nu skulle jag säga att det är ganska mycket upp.



▾ Karin säger:

Hoppas att du mår bra <3

Svar: Jodå. Bara väldigt mycket i livet med jobb, graviditet och hemmafix med huset! :)Detsamma <3
Ida ☯ the sky under the sea

2019-04-13 ✖ 00:34:33
http://forevermore.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback