Första julen i huset

 
Nu är det december! December betyder bara en sak och det är jul. Därför kör vi en throwback till förra årets jul; Vår första jul i huset!
 

Ivy hade en paketkalender med ett paket varje advent som innehöll julgranskulor till hennes julgran (hon fick vår lilla vita då vi köpte en traditionell grön).
 

Jag hade också en kalender, en Lindor-kalender. Till höger ser ni hur Ivy klädde granen för ett år sedan. Alla kulor på samma gren! 


 J U L A F T O N !
 
 
Farmor och farfar kom till lunch och Ivy fick sina första julklappar.
 

Ett icke så traditionell julbord. Kim och jag åt pulled taco chicken. Så gott!
Våra kvällsgäster var mamma och min bror Stefan.
 
 
Kvällen avslutades med julklappar, godis och annat gott, samt det klassiska spelet Den försvunna diamanten.
 

Juldagen spenderades hos svärföräldrarna och hundra julklappar till skulle öppnas. Puh.
Till höger ser ni min julaftons-outfit.


Ivy framför sin juldags-skörd. Jag tror hon är nöjd ♥



▾ Rebecca Adnell säger:

Såå mysigt!

Svar: Sannerligen!
Ida ☯ the sky under the sea

2018-12-06 ✖ 00:41:13
http://adnellphotography.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback