Unholy Confessions


Lyssna på orginalet först! Hehehehehe.

Min kompis Jason övertalade mig om att jag kunde sjunga, så vi gjorde en cover av Unholy Confessions i vintras. Den låten är så sjukt bra som den är. Älskar den. Men för några år sedan blev jag som besatt av att höra en akustisk version. Hittade ingen som uppfyllde mina kriterer. Så vi gjorde en egen.

Jason är förresten sjukt bra på musik (medan jag är halvt tondöv, känns det som). Är sjukt tacksam över att han ville göra den här covern med mig, och jag hoppas att vi kommer att göra fler.



▾ sarah säger:

ojoj vad anulunda det blev

2018-09-09 ✖ 20:48:49
http://www.klarahs.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback