Min födelsedags-önskelista

 
Hej hej! Jag fyller år om en vecka! Jag älskar födelsedagar, men just i år orkar jag typ inte bry mig. Nån annan får fixa. Kanske orkar jag baka en äppelpaj eller två i alla fall, då vårt träd liks svämmar över av frukt.

Här är min önskelista i alla fall!
#nevergrowingup

 Naturgodis 
 Liten karaff för olja, Eva Solo/Rosendahl
♥ Rosa sweater, Bikbok ♥
 Lampa till hallen, Bankeryd/Royal Design 
♥ Glittriga/shiny kängor/sneakers, som dessa från YRU ♥



▾ Ellie säger:

Kängorna är ju to die for! Såg att det finns glittriga, turkosa Dr Martens på Shock och kände att jag behöver dem i mitt liv :)

2018-09-01 ✖ 11:13:27
http://elliemariah.tumblr.com
▾ Twiggy säger:

Ohhhh! älskar verkligen hoodien. Perfekt rosa färg utan att vara FÖR ROSA om du förstår!

Det kommer ett litet paket till dig förresten i slutet på månaden <3

2018-09-03 ✖ 13:46:51
http://nouw.com/twiggynameless

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback