Go pink or go home

 
Tja. Jag tänker låtsas som att jag inte varit borta från bloggen lika många månader som en är gravid. Minst. Istället tänker jag visa min nya hårfärg - which is super pink! Yaaaaas!

Sedan tänker jag publicera ett litet kollage på alla hårfärger jag haft sedan jag gjorde det där super-mega-kollaget på alla mina håfärger sedan jag först började färga håret. Minns någon det? H ä r är en liten påminnelse. Bara för att jag tyckte det var kul sist...

 
2016-håret blev rätt meh väldigt fort, därför gick jag till frisören till hösten och lät Izabell fixa rosa-rött.

2017 var en mess. Klippte av håret. Färgade det mörkt bara för att inse att de röda tonerna lyste igenom, så jag blekte det två gånger. Var orange halva sommaren och brun-aqua-ish halva. Egentligen ville jag ha så mörkt det bara gick med rosa toppar, vilket jag fixade till hösten, med gråblått däremellan (finaste kombon imo).

2018 längtade jag efter en blond kall nyans, istället blev det rött (och kortklippt). "Det blir ju så fint orange då en bleker rött hår" och satsade på orange. I sommar blektes håret rejält av solen så jag har varit blond tills nu. Nu är det rosa, and I like it.



▾ Sandra Rosén Dahlgren säger:

Snyggt! Älskar allt rosa! :)

2018-08-07 ✖ 04:37:20
http://rosendahlgrensandra.blogg.se/
▾ Mirano säger:

Snyggt! Den färgen passar dig jättebra! :)

2018-08-07 ✖ 09:49:00
http://miranodesign.blogg.se/
▾ TIDSTJUVEN säger:

Alltså så häftigt med rosa! :D

2018-08-08 ✖ 20:36:24
http://tidstjuven.com/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback