R.I.P. tröjorna

 
Jag tvingas göra slut med mina favvisar (oh well, två av dem)! Mina bästa tröjor! Jag har städat ur mina garderober och de uppfyller tyvärr inte kriterierna för att få stanna längre. Sadly enough.
Killstar-tröjan.
Jag brukade inte vara så kräsen, like "Lite fade:at tryck är ju bara grungigt coolt, right?". Men detta är en Killstar-tröja. Pitch black, med riktiga sömmar och felfritt, kritvitt tryck. Den ska inte se ut som den gör nu.
Din nya titel blir träningströja.
 
UNIF-tröjan.
Jag har sölat foundation på den?! Jag måste rädda den! LOL på att den köptes urtvättad och hålig, men en beige fläck får mig att vilja kassera den. DET SER UT SOM ATT JAG SÖLAT SÅS PÅ DEN MEN JAG GILLAR JU INTE ENS SÅS! DET ÄR OACCEPTABELT. Trodde att det skulle gå bort i tvätten, men inte ens lite försvann?
Jag ska rädda dig!

Hashtag årets mest meningslösa inlägg. Skadorna syns ju typ inte ens på bilderna. SMH.



▾ Emelie Karlsson säger:

Jätte snygga!

2016-10-04 ✖ 12:09:34
http://fiktivaem.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback